ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 1 november 2011

Av Johanna Mokvist - 1 november 2011 11:09


Lek och bus pågår i detta nuet mellan dessa två bustroll! Jag lovar att det är högljutt här hemma!!


Bästa vänner... 

Av Johanna Mokvist - 1 november 2011 07:56


Denna lilla docka ska Klara garanterat få i julklapp av mammsen!

Hon är min lilla My så den passar henne perfekt :)


 

Av Johanna Mokvist - 1 november 2011 07:41


Nu har Lukas helt plötsligt höstlov! De som går i skolan har ju det nu, och även en del barn som går på förskolan.

Lukas absoluta bästa kompis är ledig, och då finns det nästan ingen för honom att leka med på förskolan, det är nästan bara små barn på hans avdelning numera. I alla fall så får han också vara hemma och ha höstlov denna vecka, så kan han och kompisen leka hemma.


I morse vaknade vi (Klara) tidigt. Hon tyckte att det var morgon att gå upp redan 05.30, vilket jag inte föredrar. Denna tidsomställning alltså! Nu sover hon iaf sedan 30 minuter tillbaka, hon vaknar nog när som igen.


Vad dagen har att erbjuda visar sig väl så småningom. Lek och bus för Lukas del hoppas jag, städning och rensning för min del. Skulle vilja hinna med att baka också! Klara får hänga med som på ett bananskal vad vi än kommer att göra.


Hoppas att NI får en fin dag!

Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards