ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 9 november 2011

Av Johanna Mokvist - 9 november 2011 19:14

 


Gör som jag gå in och tävla om en fin tavla från Formeli hos elingabriella!

Av Johanna Mokvist - 9 november 2011 19:08


 


Jag tävlar hos EmmaJosefine för en valfri mössa. Gör det du också!

Av Johanna Mokvist - 9 november 2011 15:23


Idag var dagen här, dags för kunskapsprov igen på trafikverket i Eskilstuna. Emma var snäll och kom hit tidigt i morse för att skjutsa mig och för att ta hand om mina kids under tiden. Vi kommer dit, Emma tar med barnen ut för att gå till lekparken för att låta en något vild Lukas leka av sig.


När det är min tur att anmäla mig som närvarande märker jag att jag fått med mig FEL pass dit, mitt pass som gick ut 31 augusti i år... Suck :/, testar i alla fall och hoppas på tur, tji fick jag, det var det första damen som stod där påpekade. Så jag fick snällt traska till lekparken i besvikelse för något prov med ogilltigt pass godkänner de ej!


Tack i alla fall SNÄLLA Emma för skjuts och all hjälp. Du är verkligen en guldgruva! Lukas kan "dumma" sig hur mycket som helst, Klara kan gallskrika, jag kan vara på dåligt humör osv osv, men du står endå kvar där med mig med ett leende på läpparna!


Efter lite lunch i magarna åkte vi bort till den andra Emman, där bjöds det på kaffe och bulle. Och mjölk till Lukas, som jag förresten såg att han inte rörde :( ungar! Det var i alla fall trevligt, dock en smula stelt kan jag tycka.... Önskar det vore annorlunda, men det kanske bara är jag! Och vad avundsjuk man blir på Emmas hem, så otroligt fint, jag blir deprimerad av att komma hem!


Nu ska vi varva ner här hemma och invänta vår älskade farsgubbe!


  

Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards