ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 26 november 2011

Av Johanna Mokvist - 26 november 2011 21:20


Dessa godbitar fick jag hem från mitt ÄLSKADE Polarn o Pyret idag. Jag bara älskar deras ränder. Barnen fick matchade tröja och body och så slank det ned en randig klänning också. De hade på sig sina matchande kläder idag och de var så fina så. Ska ta en bild på dem tillsammans med kläderna.


     


Vem kan motstå dessa ränder? Attans bara att det är så dyrt med ränder....

Av Johanna Mokvist - 26 november 2011 20:57


Hej på er!


Idag har vi haft en fantastisk dag full av roligheter. Dagen började med att jag och Klara åkte till forssjö med Emma och hennes mamma för att gå på barnloppis. Hittade dock bara en body, en pyjamas och två leksaker, allt till Klara. När vi kommit hem fick det bli en promenad till MAXI, grabbarna mina var och storhandlade på Willys.


Efter lunch, städning och bakning traskade vi över till grannarna som hade barnkalas för sin pojke Emil. Där bjöds det på fika och bus, själv fick jag avbryta precis när det var dags för tårta för då kom Linda med familj för att ha Lingon&Blåbär-party här hemma, EN gäst fick jag, min kära vän Mia, hon hade med sig sin familj också! Alla andra kunde inte eller ville inte (tråkigt!), men det gick ju hur bra som helst i alla fall, och kläderna var över förväntan om jag säger så! Nytt party inbokat i februari när det har kommit in nya kläder, hoppas att fler vill komma då. Det inhandlades ju en hel del nu om jag säger så :/ farligt!


Linda med familj stannade sedan kvar för helgens kebab. Lukas och deras dotter Alva lekte jättebra ihop, de har en dotter till på 7 månader som var så snäll och söt. Klara "skötte" sig också galant hela dagen!


Nu sover båda barnen, de är väl helst slut efter en toppendag! I morgon väntar en tripp till IKEA, och kanske umgås lite med familjen Lagerstedt!


En fantastisk vän och människa! 




Här nedan ser Ni först en bild från ikväll på Martin och Marcus med våra små barn, och bilden under den är tagen för nästan 3 år sedan på de numera stora barnen! Tiden går fort!!


   



Nu ska jag moffa godis innan läggdags!

KRAM PÅ ER!

Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards