ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 5 november 2011

Av Johanna Mokvist - 5 november 2011 21:19


Det är väl för underbart med helg! Eller vad säger ni?


Idag har det i alla fall varit en riktigt bra dag. I morse tog jag och Lukas cykeln ner till duveholmsbadet för att bada och busa tillsammans, bara han och jag. Det har inte hänt sen strax innan Klara föddes, att han och jag gjorde någonting tillsammans alltså. Vi hade det väldigt kul och det var helt underbart att se sin pojke på det sättet som han egentligen är, snäll och underbar! Pappa M och Klara myste på här hemma.


Eftermiddagen spenderade vi med att åka upp till coop bygg för att inhandla lite höstlökar som ska planteras inför våren samt lite nya handdukar, duscdraperie och en tvättkorg till badrummet på övervåningen. Sedan arbetade mina grabbar och Edwin här ute medan jag fixade inomhus, svängde ihop en potatisgratäng och myste med familjens minsting som numera är myspysig, jag kan inte få nog av min lilla tösabit.


Nu på kvällskvisten efter att kidsen somnat, både med pappa M´s hjälp tog jag själv cykeln bort till min mamma. Hon hade stickat ett pannband till mig, och en fuskolle till Lukas. Blev kvar där på lite kaffe och prat innan jag trampade hem igen för att mysa i soffan med glass och hemmagjord chokladsås. Nu väntar snart sängen för i morgon ska vi till svärföräldrarna och räffsa löv i deras stora trädgård!


  

 

Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards