ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 17 november 2011

Av Johanna Mokvist - 17 november 2011 07:34


Äntligen en till härlig morgon att se fram emot, idag ska jag nog fakstiskt lämna mina sidenbyxor hemma när vi går till förskolan... Känns bäst så! ;)


Igår kväll var jag och Klara på ljusparty hos Ellinor, och det var SÅ trevligt, så det kan jag nog leva länge på. Alla där var mer eller mindre precis som hon, härliga människor som sprider bra energi! Klara var hur duktig och glad som helst, jollrade, skrattade och sprattlade så hon blev utan problem kvällens charmtroll och ingen kunde slita sig från min glada tös. Efter partyt bjöds det på nybakat bröd och chai latte, mumms! Vi traskade sedan hemåt vid niosnåret.


Natten har varit hur bra som helst. Klara har bara vaknat 2 gånger och dessutom sovit länge mellan målen och det hör inte till vanligheterna, hurra hurra!


Nu ska vi äta lite frukost, önska mig lycka till.. Kan bli mycket tårar idag tror jag, Lukas verklar nämligen ha någon blåsa eller liknande i munnen så han får ont så fort han äter någonting, så en kopp kaffe för min del är ju att rekomendera.


Hoppas att Ni alla får en fin dag! Det ska vi se till att få!


Gårkvällens charmtroll (bild tagen hos frmor&farfar) 

Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards