ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 17 juni 2012

Av Johanna Mokvist - 17 juni 2012 22:34


I eftermiddags när jag kom hem var Lukas så ynklig så ynklig, min lilla pojke. Han vaknade ju i morse och kunde inte stödja/gå på sin högra fot så de har sependerat 2½ timme på akuten idag medan jag jobbade. Det hade klämts, tagits prover och röntgats på hans lilla fot. Så han har varit stilla/legat hela dagen, han har varit riktigt eländig. När jag sedan kom hem kom nog mycket på en gång för då blev han jätteledsen. Läkaren ringde nu på kvällen och prover/röntgen hade inte visat något så han skulle tala med en ortoped i morgon, så får vi se. Antagligen är det så att det handar om en överansträningning.


M åkte iväg och tränade efter middagen så jag och barnen myste på själva i soffan. Lukas och Klara börjar bara älska varandra mer och mer för var dag som går, underbart att se! De skrattade med varandra så att de nästan kiknade ikväll, jag med. När jag sedan hade lagt dem så tjoade Klarisen där uppe efter ett tag, pigg som en mört... Så blir det när man får sova middag sent, så hon fick komma upp en stund till, bara mysigt att få gosa lite med henne, och vilket strålade humör hon hade också!



Nu bjuder jag er på en riktig bildbomb med bilder från kvällen!


               

Älskade ungar!!!! 




I morgon är jag ledig fram till klockan fyra, ska starta dagen med ett gympass tänkte jag annars ska jag vara med familjen. Jag jobbar alla dagar denna vecka förutom fredag, midsommar.



Gonatt på er, nu är klockan på tok för mycket!

Av Johanna Mokvist - 17 juni 2012 19:47

 


”Jag tävlar hos Carolina om EN VALFRI vara till ett värde av max 300 kronor från
O-råsa

Tävlingsreglerna är enkla och alla kan vara med och tävla!

Av Johanna Mokvist - 17 juni 2012 18:00


 


”Jag tävlar hos Carolina om ett presentkort på 300 kronor från Familyroom.se

Tävlingsreglerna är enkla och alla kan vara med och tävla!

Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards