ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 24 juni 2012

Av Johanna Mokvist - 24 juni 2012 18:30


Gud vad jag tjatar om denna fotograferig nu känner jag, men jag ser verkligen fram emot det. På tisdag är det dags! TACK för ett hjälp-svar angående kläderna.. Ni är ena riktiga snåljåpar ni andra som inte skrev något! :-)


Jag var också inne på att byta Lukas tröja, som jag fick till svar, men hittade ingen annan tröja i någon fin färg. Mailade i alla fall fotografen och hon sa att eftersom jag vill ha lite "gammaldags stuk" på bilderna så var det inga problem att redigera bilderna lite så att det blir samma nyanser på deras kläder, toppen! Jag ska dessutom på någon bild ha matchande polarn-och-pyret kläder (om de hinner komma innan dess, hoppas!)


Här får ni en liten tjuvkik på de vita kläderna!


 

Av Johanna Mokvist - 24 juni 2012 17:30


Här är skorna som jag vill sälja, märket Addidas. Jag är ganska säker på att det är storlek 21 eller 22. Lukas kunde ha dem när han var 1 år och 3 månader och ett bra tag framåt. Sen har ju alla små olika skostorlekar också såklart.


 


Hojta till om ni är intresserade, kan ju även fixa en bild på dem utan barnfötter i sig! :-)


De är hela och fina, utan skavaker. Tvättar jag dem blir de som nya!

Av Johanna Mokvist - 24 juni 2012 17:15


Jag fick tipset av Malin att det finns gratis bebis-appar att ladda ner, så igår kväll gjorde jag det. I morse medan jag gjorde mig i ordning inför arbete så fick Klara prova att leka med dem, och dem fick mycket väl godkänt! Hon dansade, klappade händerna, skrattade och tittade facinerat på de olika djuren och figurerna som visades tillsammans med musik och läten.


   


Om ni vill prova om era bebisar också uppskattar dessa appar så är det bara att söka på "fischeprice" på appstore så finns de där!

Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards