ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 29 juni 2012

Av Johanna Mokvist - 29 juni 2012 11:00


Igår var vi som tidigare skrivet på kalas hos lillebror, dock åt han själv inte tårta och försvann snabbt till en kompis ;-), det är väl så 10-åringar är! Det riktiga kalaset skulle ju vara senare också. Jag och M fuskade med en varsin liten tårtbit, och gott var det! Jordgubbstårta måste vara bland det godaste som finns. Vi blev bara kvar en kort stund då jag började jobba klockan tre. När vi skildes åt såg jag hur Klara tittade efter mig och såg helt förstörd ut, mammas lilla snutta!


I morse åkte jag direkt till gymmet efter jobbet, skönt att ha det avklarat direkt på morgonen tycker jag, och så är det inte mycket folk där alls heller, skönt! Nu väntar min första lediga helg på 4 veckor, ska bli himla mysigt att spendera den med min familj. Hoppas att vädret är bra, annars får vi väl roa oss med inomhusaktiviteter, hemma lär vi inte vara i alla fall.


Nu får ni lite bilder från gårdagens födelsedagsfirande. Och påtal om bilder, vi har fått se alla bilder från fotograferingen nu, det ingår åtta bilder i paketpriset, jobbigt bara att jag vill ha 14stycken av bilderna...


     


Trevlig helg på er! 

Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards