ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 2 juli 2012

Av Johanna Mokvist - 2 juli 2012 07:26


 


Jag tävlar hos Monia - mamma till Tuvalie om en matservis från Hafva!

Av Johanna Mokvist - 2 juli 2012 07:16


Lukas är hopplös! Han måste ha en inre väckarklocka, det är inte ofta han vaknar efter klockan sex.. Det går ju i perioder det där men nu har den här perioden varit på besök tillräckligt länge tycker jag!Det som är bra är att man kan halvsova i soffan medan han tittar på barnkanalen :-)


I vilket fall är lillsyster i huset vaken nu också så då blir det inget halvsova av, just fick jag tag på den lilla fröken som var i full fart med att försöka ta toalettborsten.... Hmpf, tror att toalettdörren får vara helt stängd framöver!


En kopp kaffe var på sin plats här hemma kände jag, men nu är jag redan inne på den tredje... Dagen kommer bli lång känns det som, tur att jag är ledig!


En sak är säker i alla fallidag , jag och Lukas ska ut och plocka lite blåbär sen innan lunch. Sen får vi se vad dagen har att ge!

Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards