ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 3 juli 2012

Av Johanna Mokvist - 3 juli 2012 16:00


Igår började jag och Lukas dagen med besök av Emelie och Vince. M och Klara var ute på promenad.

Det satt fint med en kopp kaffe med fint sällskap. Innan lunch tog jag och Lukas cykeln till skogen för att plocka smultron och några få blåbär. Mysigt men hemskt mycket mygg!!


Efter lunchen hade vi den gamla vanliga funderingen "vad ska vi hitta på under dagen".... I vilket fall så åkte vi till svärföräldrarna för fika, och för att gå ut och plocka ännu mer smultron. Det är ju för gott, och sommrigt!

 

                       


Idag har jag jobbat, skönt att man har ett jobb där man kan spendera mycket tid ute när det är så himla härligt väder. I alla fall växelvis, blir tokig på vädret, det verkar som att det inte kan bestämma sig riktigt.


Nu ska jag strax laga mat, sen kanske det blir en sväng till gymmet också.

Trevlig eftermiddag på er!



Av Johanna Mokvist - 3 juli 2012 15:30


Nu har vi (läs;jag) bestämt vilka kort vi ville ha från fotograferingen. Det var svårt må ni tro! Jag vill ju ha alla!! Det slutade i alla fall med 13 bilder, kommer bli fint med vissa av dessa på väggen hemma sen.


 

Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards