ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 26 juli 2012

Av Johanna Mokvist - 26 juli 2012 20:45


I förmiddags gick vi hem till min mamma. Båda barnen stormtrivs hemma hos mormor och hennes familj. Poolen (ingen lyxpool) är ju himla populär också, mormor hade köpt en "plasttunna" till Klara att plaska i också, det var uppskattat.


Det bjöds på mat och bra energi! Som alltid när man är där blir man på gott humör, och barnen sprudlar av lycka där. Högljutt blir det, men vad gör väl det om hundra år!


Nu får ni se på några av dem bilder jag knäppte idag på mina underbaringar till ungar (som jag förövrigt sakna ihjäl mig efter när jag inte är med dem!!!!).

 

 

"Mommo" är glad, för lilla Klarisen älskar hennes hundar till skilland från Lukas. Hon kallar henne för sin

lilla kennelflicka som ska över kenneln sedan ;-)

   

 

 

Lyckan är att få spruta kallt vatten på morbror Alexander och hans kompis. Busungen nummer ett!

När dem sedan skvätte tillbaka på honom blev det liv i luckan med tårar, haha!

     


Fler av dessa dagar tack!! Det är när man har sådna här dagar som man vet varför man älskar sommaren!


Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards