ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 14 juli 2012

Av Johanna Mokvist - 14 juli 2012 10:00


SItter och njuter av lugnet och ledigheten hemma i soffan. Klarisen sover dagens första tupplur (som kanske snart är dags att plocka bort?) och grabbarna är i Luvsjön och installerar någon robotgräsklippare (?) med Poyan. Tror tanken är att vi sedan ska käka utemat med dem. Själv tycker jag att det för en gångs skull är skönt att ta det lugnt och inte stressa, sitta här med min kopp kaffe framför nyhetsmorgon.


Idag är det en vecka kvar till Klaras födelsedag. Om en vecka kommer alla släktingar och firar vår lilla älskling! Alltid så mysigt med födelsedagar och kalas tycker jag. På måndag ska jag sätta igång och baka diverse bakverk.


Ville bara slänga in ett snabbt inlägg, så att ni vet att jag lever! ;-)

Ska väl, trots att jag inte vill ta tag i dagen nu. Svira om från morgonrocken till något mer elegant!


Barnen bus hemma hos mormor. Noowa (jycken) ska snart ha valpar, barnen ville prova på att ligga i valplådan! 

 

Trevlig heg på er vänner!

Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards