ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 21 juli 2012

Av Johanna Mokvist - 21 juli 2012 21:15


Lilla Klara vaknade med ett leende på läpparna tidigt på sin födelsedag. Jag och Lukas gick upp till henne och sjöng `jag må hon leva`, hon fnissade bara åt vår vackra sång. Sedan väntade en hel del förberedelser inför att gästerna skulle komma.


Att öppna presenter var väl inte sådär jättespännande, så det fick mer eller mindre brorsan göra. Men innehållet var ju desto roligare tyckte hon. Det roligaste och godaste var nog grädden och jordgubbarna som väntade vid fikat. Vi satt som packade sillar i vårt lilla kök. I vanliga fall brukar vi dela upp besöken vid kalas men det gick inte idag. Födelsedagsbarnet var glad och lycklig på sin alldeles egna dag och njöt i fulla drag av alla gäster och alla fina presenter!


Jag har sagt det förr och säger det igen, vart tar tiden vägen? Minns det som igår när jag fick upp min lilla tös på bröstet. Vid den här tiden låg vi och myste på BB tillsammans bara hon och jag, pappa M hade just åkt hem till Katrineholm. Och nu är hon ett år?


Nu får ni stå ut med en bildbomb från dagens kalas. Dagen började med soffmys med storebror!


                         Tack till alla som var med och firade vår Klara idag! 

Av Johanna Mokvist - 21 juli 2012 06:30


I dag är det ingen vanlig dag, för i dag är det KLARAS födelsedag! <3<3<3 Hurra hurra!

Tänk att det har gått ett helt år sedan du kom till oss älskade lilla flicka! Både ett av mina jobbigaste år, men också utan tvekan ett av de bästa!


 


       


Idag ska vi fira vår lilla flicka med släkten. Tårta, kakor och presenter i stora lass!! Vackra flicka, grattis på din första födelsedag!

Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards