ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 7 juli 2012

Av Johanna Mokvist - 7 juli 2012 21:00


Fick just läsa att jag vunnit en tävling, igen! :-) Det var ju inte alls länge sedan jag gjorde det sist.
Den här gången blev det en "kopphållare" att fästa på vagnen. Och tro mig, en sådan har jag velat ha länge så det var väldigt kul!


 

Av Johanna Mokvist - 7 juli 2012 10:00


För ett år sedan gick jag hemma och stonkade och svor. Höggravid var bara förnamnet! Äntligen skulle bebisen komma tänkte jag, inte skulle jag gå övertid med andra barnet inte, det gör man ju bara med första barnet.. Haha, man ska inte vara dum inte! Idag den sjude juli för ett år sedan var det alltså dags för Klara att komma ut! Alla vet ju att datumet gäller plus, minus två veckor men jag tror att de flesta är som jag, läser sig blinda på bf-datumet.


I mitt fall fick jag fortsätta gnälla i 14 dagar!

Bilden nedan är tagen för exakt ett år sedan, tjock och förväntansfull!


 


Idag är vi glada, för om två veckor får vi fira Klaras första födelsedag!


 

Älskade snuttan, du drog minsann ut på tiden inne i mammsens mage!



Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards