ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 9 juli 2012

Av Johanna Mokvist - 9 juli 2012 19:43


Idag tog jag med mig barnen mina bort till min mamma. Vi köpte med oss två liter jordgubbar och hoppades på att de ville spendera dagen med oss. Och de ville dem :-)!


Till Lukas stora lycka hade de just köpt en pool som vi hjälptes åt att blåsa upp (läs; alla förutom jag), sen spenderade vi HELA långa dagen utomhus med bad, lek, bollek och fika. Klara fick upp sina små blå för honugnsmelon så det roade hon sig med väldigt länge, när hon inte hasade runt på gräsmattan och lekte med mormors vovvar.


Verkligen en helt underbar dag, framåt halv sju kom vi hem till en glad och utvilad pappa!


 

Av Johanna Mokvist - 9 juli 2012 10:15


Jag har aldrig tänkt på att man kan välja att ha tidsinställda inlägg, det ska jag nog prova på i fortsättningen. Ibland får jag mina ryck och skriver inlägg på inlägg, då kan jag ju dela upp dem istället, så får ni inlägg även när jag jobbar exempelvis! :-)


 

Av Johanna Mokvist - 9 juli 2012 10:00


Börjar nästam grina när jag tittar på bilder och ser vad mycket mina barn har växt/ändrats på bara ett år! Och ju fler år som passerar desto mer ändras dem ju. Ta Lukas ex, har är ju LÅÅÅÅNGT i från hur han var när han var ett år... Lite sorligt är det allt, att det går så snabbt. Men det är ju väldigt kul att se dem växa och hela tiden utvecklas också, och så är det väl med oss alla, vi ändras med åren.


Därför mina vänner, ta avara på tiden. All tid, även om den är jobbig, det är lätt att se tillbaka sedan och sana den där tiden som var sås jobbig!


Bilder tagna för nästan ett år sedan. Klarisen var 2 veckor och Lukas 2½ år.

   

Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards