ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 28 juli 2012

Av Johanna Mokvist - 28 juli 2012 10:11


Igår tog vi oss en liten tur till Esklistuna för att bland annat äta glass på Slagsta. Först stannade vi på Tuna Park för lunch och lite shopping. Höjdpunkten var självklart glassen, Lukas är verkligen galen i glass (som de flesta barnen antar jag). Kan även meddela att Klara är en riktig gottegris, inte för att hon får äta en massa godsaker men smaka får hon ju göra då och då. Igår var hon helt vild efter att få smaka på våra glassar, banan ville hon då rakt inte ha!


 



Av Johanna Mokvist - 28 juli 2012 09:55


I morse var det min tur att gå upp med kidsen, pappa M hade ju en utekväll igår med sin vänner så han ville sova. Som vanligt så vaknade kidsen vid sex-tiden. Jag kan inte förstå det där med att vilja gå upp före tuppen faktiskt.


Nu sover Klara igen, och Luks knölar runt i soffan... Han verkar ha myror i baken idag! Om en liten stund ska vi ta bilen ut till min farmor Gun för att få lunch. Vi tänkte också plocka lite blåbär och svamp. Dagen kommer säkerligen bli bra.


Ett kollage med bilder som jag tog tidigt i morse. Lukas låg i soffan och Klara provade sin nya höstmössa samt lekte med ett par okända skor som stod i hallen... Spännande!


 


Hoppas att alla Ni får en bra lördag!


Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards