ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av Johanna Mokvist - 2 augusti 2011 16:47

 


Hoppas min tösabit är lika trött ikväll så att jag kan titta på film när M tränar!

Av Johanna Mokvist - 2 augusti 2011 15:42


I morse blev det stressigt, som alltid när vi har tider att passa. Vi kan nog inte skylla på Klara för vi har alltid varit dåliga på att passa tider. Idag hade vi tid klockan 10 på bb-hemvård för hörseltest för Klara, vi var där 10 över, svettiga och stressiga (iaf jag!) Allt såg fint ut med damen, som fick äta under testet.


Efteråt spenderade vi lite tid i sjukhhuslekparken som Lukas tycker är så kul. Han drog upp mig i alla rutschkanor som finns där, och gunga gjorde vi också såklart. Efter lite bus blev det en sväng ner på stan för att hitta några shorts åt  mig, jag har bara gravidkläder och vem vill ha det när man är icke-gravid? I vilket fall är jag för fet för alla kläder så det blev bara en klänning som fick följa med hem... Sur!


Pojkarna drog just iväg på cykeln upp till Willys, vi behöver ha bacon till dagens middag. Klara sover i mitt knä, och är som en liten varm kamin. Mycket man lär sig att göra med en hand när man har en liten klängapa som denna dam (bland annat att blogga..).


       


Ovan är några av dagens alla bilder. Många blir det, men det är långt i från alla som blir bra. Jag är så trött på min kamera... Eller jag skulle i vilket fall vilja uppdatera den lite, men det kan jag ju bara drömma om.




Förresten, det är som alltid väldigt dåligt med kommentarer här. Vad vill ni läsa om egentligen? Vet att det är mycket barnskriv, för det är ju vad min vardag handlar om, men förslag på annat är alltid välkommet!

Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards