ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av Johanna Mokvist - 16 augusti 2011 19:18


Såhär såg det ut i Lukas säng förut när jag lagade middag. Allihopa trängdes i hans säng och myste för fulla muggar.


   



Nu är M och tränar och jag inväntar Klaras skrikmaraton! Men hoppas kvällen blir lugn.

I morgon väntar besök hos Mia och Julia och sedan får vi besök av Tina, Ellinor och hennes businge Oliver. Kommer nog bli en bra dag!


Go kväll!

Av Johanna Mokvist - 16 augusti 2011 09:08


.. som vanligt numera!

Lukas är på dagis, han skuttade dit lika glad idag som igår. Jag hade hoppats på att Klara skulle sova en stund i vagnen, men det varade bara i sisådär 15 minuter, jag hann precis bädda, plocka ur diskmaskinen och plocka undan Lukas alla leksaksbilar som stod parkerade framför soffan.. Nu sover damen i mitt knä istället, helt utslagen, och gör jag minsta försök till att lägga ned henne vaknar hon, suck!


Funderar på om jag ska slå på ett avsnitt av Brottsplats USA och kanske slumra lite jag med. Efter lunch ska jag ta barnen och gå till Emma för lite kaffa, sen stan. Jag fick hem en check på 250 kr från H&M igår, är i stort behov av ett par mjukisbyxor (de jag har nu är till för gravida!) så checken kom lämpligt!


  En glad Klara när jag och Lukas åt frukost i morse!



Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards