ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 23 augusti 2011

<3

Av Johanna Mokvist - 23 augusti 2011 19:40

G L A D, G L A D A R E, G L A D A S T!


Försök hitta sötare bebis med dessa smile. Jag blir precis varm i hjärtat av dessa bilder!!


     


MIN PRINSESSA!

Av Johanna Mokvist - 23 augusti 2011 19:20


Åh, mina gosungar! Jag smälter av kärlek till dem, trots att de båda två kan vara envisa på sina egna vis...

Ni är underbara, tänk att ni är MINA! <3<3<3<3<3




             

Av Johanna Mokvist - 23 augusti 2011 10:16


Påväg hem till lilltjejens rum. Väggdekor och skylt "Här bor en prinsessa", precis som storebror har på sin dörr!






 










Även ett par fina gardiner är beställda. Ska bli kul att fixa med!


 

Av Johanna Mokvist - 23 augusti 2011 08:40


Morgonen startade lite lätt stressig. Jag hade glömt att säga till M att väcka mig när han gick upp, så jag vaknade lite sent. Så en dusch, föna håret och sminkning hann jag med på 15 minuter. Absolut inte fy skam för att vara MIG!


Men sen förstår ni, var mina små troll snälla mot mammsen. Klara gick med på att ligga i sitt babygym och spana på mumin medan jag och Lukas åt frukost tillsammans i lugnan ro. Även Lukas var duktig, inget trots alls som han annars har en tendens till att visa på morgonkvisten. Tänka sig att jag hann med att dricka kaffe utan stress och det hade en precis lagom tempratur, inte för varmt som det är när man får hälla i sig det till ljudet av bebisskrik, och inte för kallt som när det blir lämnat för annat! Det är väl för härligt!


Nu är mitt "stora" troll på dagis, och Klara sover i vagnen på altanen, dock gissar jag på att det inte blir så värst långvarigt med sömnen. Vädret idag ser en smula ostabilt ut så tror att vi håller oss inne idag. Emma skulle visst komma hit på lite kaffe vid lunch, det är ju alltid trevligt!





       







Ja, så startade vår dag här hemma hos familjen Annorlunda! Hur ser eran dag ut mina trogna läsare?

Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards