ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 20 augusti 2011

Av Johanna Mokvist - 20 augusti 2011 13:29


Idag bjöds det på sovmorgon till klockan 8! Längre hade det kunnat bli men "matfabriken" värkte så. Tack så mycket älskling!


I förmiddags var jag och Lukas nere på stan. Jag handlade lite nytt till mig själv, och till Klara. Välbehövligt, iaf det till mig!


Lite senare kommer familjerna Sandnell och Lagerstedt, det är dags för utemat. Jisses vilket liv det kommer vara här med 6 barn i olika åldrar! Hua.. Men kul är det som tur är!


M är nere på stan, han skulle till bolaget, men det stängde ju för länge sen? Undrar vad han hittar på...


 

Våra två nöjda barn igår!



Hoppas ni fåe en trevlig lördag. Ett inlägg senare dyker säkert upp!

Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards