ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av Johanna Mokvist - 17 augusti 2011 20:15


Idag har verkligen varit en fullspäckad dag. När Lukas var på dagis myste jag och Klara under de 3 timmar som han är där, hon var på ritkigt myshumör den lilla damen så jag fick göra mig i ordning på 7 minuter idag (den tiden hon ville sova själv).


Precis innan vi skulle hämta Lukas på dagis tittade Emelie in en sväng, lite bebisgos och prat hann vi med innan hon följde med till dagis för att sedan åka hem. Efter lite lunch traskade vi bort till Mia och Julia. Där bjöds det på kaffe och bulle, Klara sov som en stock medan Lukas lekte järnet med Julia, de har verkligen kul ihop!! En till lekdejt på fredag är inbokad, då hemma hos oss!


När vi kommit hem, och varit hemma i 5 minuter plingade det på dörren, det var mina fina klasskompisar Tina och Ellinor med sin son Oliver. Fika för oss och bus för ungarnas del.




Nu är jag helt slut. Klara kör på skrikmaraton ikväll verkar det som, M traskar omkring med henne här hemma. Snart gör vi natt!


Bilder nedan från dagen (kameran glömde jag hos Mia så inga bilder på mitt eftermiddagsbesök!)



           



Godnatt på er!



Av Johanna Mokvist - 17 augusti 2011 19:18

   





Ovan är det bilder på Klara när hon ligger på "skötbordet", där trivs vår lilla tjej allra mest och är oftast alltid nöjd där. Hon har en mobil dinglandes över sig och under ett skåp som är precis över henne har vi klistrat fast väggdekorerna som är favoriterna. Det är ju skönt att hon är nöjd på något mer ställe än vid matfabriken! =)


Av Johanna Mokvist - 17 augusti 2011 09:55


Har en klängbebis idag, känns som att det blir dåligt på bloggfronten under dagen!



Kl 11.00: Emelie kommer en sväng

Kl:11.10: Hämta Lukas på dagis

Kl 13.00: Fika hos Mia och Julia

Kl 15.30: Tina, Ellinor och Oliver kommer hit

Får jag sova sen?


Ok, jag kan ha nappen en stund! 

Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards