ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 22 augusti 2011

Av Johanna Mokvist - 22 augusti 2011 19:56


Fy skäms på mig ser jag, ingen vidare uppdatering har skett under helgen som vanligt. Nu ska ni i alla fall få några rader och ett par bilder.


Idag har vi haft en bra dag, glada barn: GLAD MAMMA! Medan det var uppehållsväder så gick jag och hämtade Lukas lite tidigare på dagis, sen begav vi oss ner på stan för att inhandla lite höstkläder till lillherren. Två tröjor och två byxor fick följa med hem. Lukas var mycket nöjd med sina kläder och skötte sig som en ängel på stan, Klara också, som sov som en stock i vagnen.


Precis när vi kom hem möttes vi av Emelie. Vi åt lite mat och precis när vi började med fikabiten kom Poyan cyklandes med barnen, Linnéa frågade om Lukas ville leka med henne, svaret var ju givet!


Efter någon timmes bus och fika i magarna följde Emelie med oss på en promenad för att hämta en jacka, och när vi precis var "framme" kom jag på att vi promenerat mot fel nedlagda Konsum, så det var bara att vända hem. Stackars gravida Emelie var helt slut i kroppen!


Nu är kvällen här och jag vill sova. Klara kör på sina vamliga kvällsrutiner, skrikarutinen.. Hon kanske slumrar till i 2-5 minuter sen skriker hon igen. Tur att det finns textade serier på tv! Ikväll är i vilket fall M hemma, så han har jouren på henne.


       


Nehe, en nattmacka på det här!

Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards