ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 3 september 2010

Av Johanna Mokvist - 3 september 2010 21:24


 


Nu har vi fått bekräftat att vi fick platser på utställningen den 3:e oktober i Norrköping! Det ska bli så kul, och så spännande. och NYTT! Jag är nervös, men på ett bra sätt. Hoppas verkligen att Poqitas uppfödare kommer att komma dit och visa mig hur allt ska gå till!! Ska också bli kul att se så många olika katter på en och samma dag!


Hoppas verkligen att det kommer att gå bra för mina små rosenknoppar!

Av Johanna Mokvist - 3 september 2010 21:13


Här sitter jag på en fredagkväll och klockan är bara barnet. Martin gick nyss och la sig för natten. Tråkigt för mig, men jag förstår honom. Han har varit hos läkare idag för sina andningssvårigheter, visade sig att han hade bronkit, någon form av luftvägskatarr så han äter medicin nu och ska ta det lugnt i 2 veckor.


Vi har nyss kollat på en film. En action/komedi. Även jag ska väl ta på mig nattmössan snart, jag har haft en konstant huvudvärkt hrla veckan så mycket sömn gör nog gott för mig med!


Tidigare idag var jag, Lukas och Emelie nere på stan. Jag skulle köpa en höstjacka till Lukas, den han haft innan har blivit för lite. När växer du min lilla unge? :) Det var ju å andra sidan inte en höstjacka utan en vårjacka. I vilket fall så var det BRA att Emelie var med, hon kan nog vara den bästa barnvakten någonsin faktiskt. Lukas älskar verkligen sin "Mimmi" och idag ville han inte som sin mamma ville! När han inte fick göra vad han ville vrålade han bara efter "Miimmiiiiii" :) huvudsaken är i alla fall att vi kom hem från stan med en jacka, ett par allvädersbyxor, vantar och en pyjamas :)


I morgon väntar jobb, eller ja inskolning som personlig assistent. Pengar,pengar!


  Kvällbus i sängen med sjuklingpappan! Nya pyjamas är på också..

Hur kan en kil och ett lock till en nappflaska vara så kul att leka med?

Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards