ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 14 september 2010

Av Johanna Mokvist - 14 september 2010 10:30

Idag fick Lukas mig att tappa hakan många gånger om! När klockan slagit 8 sov han fortfarande, vilket inte har hänt på säkert ett halvår! runt 8.15 fick jag gå in och växa min sovpojke. Han vaknade med ett strålande humör så det firade vi med lite morgonlyx! Frukost på golvet framför Pingu på tv;n. Det händer aldrig, så vi passade på att mysa till det ordentligt innan dagis.


Nu är skrutten på dagis och själv ska jag till skolan snart för lite religion ien timme. Sen kommer dagen att rulla på, fullt med lektioner fram till kl 4 idag. Efter det bär det av mot frisören för att korta ner skatboet! Det behövs kan jag få be och tala om! Hoppas också på att hinna med ett träningspass ikväll när Lukas har somnat.


Har även hunnit med ett besök av Emelie, som för övrigt är lite nervös denna dag! jag kan förstå henne, fast jag tror att hon kan vara ganska lugn!


Vår morgon i bilder:


   

Nu ska jag trampa iväg till skolan! 


Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards