ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 9 september 2010

Av Johanna Mokvist - 9 september 2010 08:08


igår gjorde jag ett besök hos farbror doktorn. Jag har i ett par dagar haft en sådan konstig värk i mitt högra ben. Det känns som att det liksom strålar ner en obehaglig smärta, ibland även ner i min fot. Jag talade om det och han frågade då om jag även har ont i ryggen. Vilker jag ju har till och från. Han sa direkt att han tror att det rör sig om ischias, eller "falsk ischias". Jag ska få en tid hos en kiropraktor så får vi se vad han kan göra för mig. Några typ av piller ska jag väl också få! :/ Alltid ska det vara något, med någon...


Nu är det snart dags för lite matte. Idag börjar vi på ett nytt kapitel efter povet. Det kändes som att det gick ganska bra igår på provet, men det vet man ju aldrig. Efter matten blir det att rusa till jobbet. Jobb fram till 14, sen rusa igen för då strax efter 14 har jag en samhällkunspakslektion. Hektisk dag! Lukas han hade inga problem att strunta i mig idag när jag lämnade honom på dagis ;) ungefär "ska inte du gå nu?!"


Nehe, packa matlåda och sen bege sig av på cykeln då!


Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards