ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 17 september 2010

Av Johanna Mokvist - 17 september 2010 23:23

 


"Jag är med och tävlar om 400:- att shoppa loss
Av Johanna Mokvist - 17 september 2010 23:17

 


"Jag är med och tävlar om 250:- att shoppa loss

Av Johanna Mokvist - 17 september 2010 23:11

 


"Jag är med och tävlar om TRE stycken valfria vinter

åkpåsar från The Buppa BrandMuppsan´s blogg"
Av Johanna Mokvist - 17 september 2010 22:58

 


"Jag är med och tävlar om den mjuka nattlampan

Ewan The Sheep från Iob-butiken på
Muppsan´s blogg, var med du oxå"
Var med du med!
Av Johanna Mokvist - 17 september 2010 22:54

 


"Jag är med och tävlar om 500:- att shoppa loss för

Var med du med!
Av Johanna Mokvist - 17 september 2010 21:52

ÅÅh, vad kul! Jag har vunnit min första tävling på internet!! Ett par valfria byxor hos Me&I! Jag trodde väl aldrig att jag skulle vinna, men det gjorde jag!


Väldigt passande nu när jag var på me&i party igår och köpte en tröja! Nu blir det absolut fler tävlingar! ;)


Av Johanna Mokvist - 17 september 2010 20:19


Jag kan ju lka bra fortsätta med "dagens" när jag ändå har börjat! ;)

Fast när det gäller denna bild, så skulle jag egentligen kunna skriva "Årets vill inte"..


Lukas är verkligen en liten kinkpelle när det gäller att vara i knät hos andra som inte är mamma eller pappa!  



Av Johanna Mokvist - 17 september 2010 20:07


Ingen fotölj hittade vi som vi ville ha. Det fanns typ.. hmm, 3 stycken? Inget stort utbud med andra ord. Där emot så fanns det ju huuuur många soffor som helst. Var inte så länge sedan jag var där och suktade efter alla soffor! ;) Men idag var till och med Martin(?!?!?!) intresserad en soffa, helt i min smak och stil. Vi åkte hem och mätte lite, men självklart är den för stor i detta lilla vardagsrum där det redan står packat med grejer! :( Jag kommer aldrig bli av med den tråkiga och äckliga soffa vi har nu!! 


Nu har vi ätit, Lukas sover och jag ska ta mig ett bad och bara njuta. Bara ett glas vin som fattas :) antar att det blir sängen tidigt ikväll, för i morgon väntar nya äventyr. På kvällen kommer bror Alexander hit för att sova över, gissa om Lukas är glad? :)


Eftersom att det ingen soffa blir så bjuder jag på kvällens sötaste istället:


 

Nu väntar ett bubbelbad för min del!

Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards