ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 18 september 2010

Av Johanna Mokvist - 18 september 2010 20:18

Blir ingen vidare uppdaterig här ikväll. Det har tagit på mina krafter att underhålla två buspojkar idag. Trots att Alexander är 8 år så kräver han sitt också. Lukas och han har i alla fall busat järnet hela dagen och kvällen. De älskar verkligen varandra!


Nu myser vi framför filmen "det regnar köttbullar", snart blir det sängen. I morgon får ni en uppdatering med bilder från dagen som varit.


Kladdkaksmuffins innan de fick en skjuts in i ugnen. Goda blev de må ni tro!  

Av Johanna Mokvist - 18 september 2010 15:09


 

Eftermiddagsfikat avklarat! Nu väntar bus med bror/morbror! Tror vi ska satsa på lite bakning. Kanske kladdmuffins? :) 


Vad gör ni idag?

Av Johanna Mokvist - 18 september 2010 11:14


Det är konstigt, vilka tokryck man kan få och bara vilja lyssna på Lars Winnerbäck! Det går verkligen i perioder det där. Han är alltid bra att lyssna på, men ibland får man ryck och vill BARA lyssna på honom. Jag fick just ett sådant ryck, nu dånar hans ljuva stämma här hemma på bryggaregatan. Pojkarna är och tittat på b   randbilar, det är visst öppet hus på brandstationen. Jag stannade hemma för att fixa och dona lite istället.


Vilka minnen alla hans låtar ger mig, på både gott och ont! Han kommer alltid att vara den artisten som ligger mig närmast hjärtat. Alla borde lyssna på honom!


Juli Juli 2010, stångebro.  

Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards