ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 8 september 2010

Av Johanna Mokvist - 8 september 2010 08:10


Då är tydligen resan bokad. Jag och M åker till London sista oktober. Bara vi! Lukas ska sova hos farmor och farfar i 2 nätter! Hoppas att jag ska kunna koppla av och inte oroa mig allt för mycket för hur min lilla prins mår. Att man blir så larvig?


Jag inbillade mig när han var mindre att det skulle bli lättare att lämna bort honom ju äldre han blev. Pyttsan, så har det verkligen inte blivit! Jag har sådant kontrollbehov när det gäller honom, allt ska vara på ett vis och är så orolig att han ska vara ledsen efter oss.


I alla fall! Till London åker vi för att se på Above & Beyond. Kan inte riktigt förklara vad det är. Det är som en grupp, de gör låtar och sedan mixar olika dj´s deras låtar. Så man kan säga att det är som en konsert. M tycker dessa är mycket bra och bjuder därför med mig. Mysigt att bo på hotell och sen även ha en hel dag med shopping i London! ;) Det sägs ju att det finns gott om shopping i London så det kan ju inte bli bättre!



Jag och Martin våren 2008. I magen ligger lille herr Lukas.

Kommer såväl ihåg den här dagen. Jag var gravid i vecka 8-9. Jag mådde så himla illa men M´s mamma ville promt ha oss på bild under körsbärsträdet. Så fort kortet hade tagits sprang jag och spydde :)  vilka minnen! haha...


Nu ska jag plugga matte!

Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards