ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 15 september 2010

Av Johanna Mokvist - 15 september 2010 18:31

Idag har jag legat hemma helt utslagen av förkylning. Näsan har runnit, varit täppt. Även halsen spökar och en tråkig hosta. Att huvudet har gjort ont har ju inte gjort det hela bättre heller. Efter 14 så tog jag mig i kragen och tog en dusch för att sedan hämta Lukas på dagis. Vi tog en tripp ner på stan för ett besök på Busbjören, där handlade vi tre stycken böcker. Två bamse och en Emmabok. Han fullkommligt älskar att sitta i knät medan vi läser för honom så då är ju böcker ett måste :) vi ska även inhandla en fotölj som vi kan ha på hans rum för mysiga lässtunder.


Emelie var här en sväng på en kopp kaffe. Trevligt som vanligt, och uppiggande! Lukas älskar sin "Mimmi" men han ville minsann inte sitta i hennes knä så att jag kunde knäppa ett kort på de två tillsammans.


Nu ska snart Lukas läggas, och jag hoppas VERKLIGEN att läggningen ska gå bra för jag orkar inte med en kväll som de tre senaste har varit. På tv;n ikväll blir det Idol och efterlyst.


En sur Lukas som vill till mamma! :)   


Bye!


Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards