ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 2 oktober 2010

Av Johanna Mokvist - 2 oktober 2010 19:58


Snacka om en hektisk dag!


Lukas ville till och börja med starta dagen ganska tidigt, innan klockan ens slagit halv 6. Vi traskade upp och myste lite i soffan bara han och jag. Tvätta lite hann vi också med. Så fort klockan blivit 10 tog vi en cykeltur upp till Lövåsen medan pappa M var och tränade.


När Lukas sedan sov sin middagslur var jag och shoppade lite på stan. Hade lite bonuscheckar på Hemtex, och en sväng till cayenne hann jag med också, de har så ptroligt fina saker!!


Sen har bad av katt stått på schemat. Liña var hur duktig som helst, bara stod i duschen med tassarna på kanten, likaså när jag fönade henne, hon riktigt njöt av det. Poqita var också duktig, men en smula mer ovillig! :) Nu är de i alla fall rena och fina båda två. Hoppas Poqita inte ska ta en tur till kattlådan och få bajs i rumpan bara!!


I moronbitti bär det av mot Norrköping redan vid halv 7 tiden. Bara för det ska väl Lukas sova läääänge då så att vi måste väcka honom. Brukar vara så!


Nu ska jag krypa ner i sängen och kika på Idol, sen släcker jag lapan tidigt ikväll!


Önska oss lycka till i morgon!


 

Min lilla hjälpreda! Mäta tyg är kul, fast det är roligare att leka med måttbandet!

Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards