ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av Johanna Mokvist - 21 oktober 2010 19:26


Ovan kan ni se Lukas dagisfotografering. Väldigt tråkigt att han har "proppen" i munnen och snuttefilten i famnen (och att etiketten på snutten syns!!) Men vad gör väl det om hundra år! :) Han ser i vilket fall helt förstörd ut tycker jag. Trots detta så pryds nu byrån i hallen av ett av dessa foton.


Har inte kunnat blogga sen igår, varit något fel på bloggen. Där av den dåliga uppdateringen! Har inte haft sådär fasligt mycket tid ändå, skolan tar mycket tid nu. Många prov samtidigt i olika ämnen så mycket pluggande blir det om dagarna nu. Ger även allt jag kan för matten nu, ska minsann klara den! Och OM jag gör det blir det matte B i vår också... :/ Mindre kul, men ett måste om jag ska få göra det jag vill!


M är i Norrköping ikväll och dricker "öl" med ett par gamla klasskompisar. Jag och Lukas har lagat pannkakor, städat och badat. Nu sover han och jag ska snart rikta mina blå mot tv;n för att titta på Robinsson.


Snart är det helg. Då väntar först (hoppas jag) ett besök hos familjen Sandnell för att få gosa lite med nykomlingen Svea. På lördagkväll blir det lite festligheter hemma hos Emma och Jockes kompis Peter. Ska bli trevligt att få partaja lite! 


Hoppas att nu har det lika bra som mig! Tjing!

Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards