ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av Johanna Mokvist - 22 oktober 2010 19:58

Nu har vi varit och träffat lilla Svea! Hon var så söt, så liten och helt underbar! Henne har ni "gjort" bra P och M. Så lik storasyster Linnéa!


Nu går Lukas omkring och säger "Teea" här hemma, Svea med andra ord. Han gillade henne och la redan nu in en flört tror jag! :)


Nu är det sovdags för herr Lukas, för mig med tror jag! Trött som bara den! I morgon väntar nya äventyr!


Lite bilder:


Svea sov hur bra som helst trots oljudet av 3 små busungar!


Isac ville inte att Mamma Elin skulle ha en annan bebis i famnen minsann!



   

Lukas tyckte att Svea var intressant!


Ni får ta att jag ser förskräcklig ut! Svea är den man ska titta på! :) 


Godnatt på er folket!

Av Johanna Mokvist - 22 oktober 2010 08:09


I morse när jag slog upp mina blå, eller ja Martin gjorde. Så var det snö ute! Både härligt och inte härligt! :) För Lukas var det dock väldigt härligt, när han vaknade sa jag att det är snö ute "Vill du se?" får genast ett stort JA till svar. Sen sa lilla munnen "nöööö" hela tiden. Han satt och tittade i köksförnstret och var överlycklig!


Vi fick ta vagnen till dagis idag, och Lukas fick såklart springa lite och leka i snön också. Pälsade på honom overall och vinerkängor. Så svårt att veta nu hur man ska klä honom. Ni andra med barn i samma ålder, vad sätter ni på era små?


Snart är det matte för mig. Senare i eftermiddag har jag prov i religion.


Bäst av allt idag är att vi ska åka och hälsa på lilla Svea! Det ser vi alla fram emot!


 


 


Måste säga att min lilleman passar bra i sin Didriksson overall. Turkost med svart är urläckert!


Nej, en kopp kaffe på det här!

Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards