ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av Johanna Mokvist - 5 oktober 2010 12:50

M skjutsade iväg Lukas till dagis vid 9 snåret, vid 10 får jag mejl om att alla mina lektioner är  inställda. Suck, kunde inte det mejlet ha kommit sisådär en timme tidigare. Jag tog i vilket fall cykeln och hämtade upp min lilleman på stört, han blir superglad. Vi tog en snabbvisit till "Mimma" för lite kaffe och bus. Lukas rotade runt i hennes skåp och hittade ett å annat skoj.


Nu har vi ätit lite lunch, lillemannen somnade just och jag ska skicka iväg ett sms till grannen så att hon kommer hit på kaffe. Senare blir det en sväng ner på stan, för i morgon fyller M år. Present ska inhandlas, och även til ingredienser till det som ska bakas.


Ikväll förstår ni, då kommer inte jag vara kontaktbar ;) för ikväll börjar Desperate housewives igen för säsongen!


 

<3

Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards