ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Johanna Mokvist - 3 oktober 2010 19:41

Nu, mina vänner har jag funnit det jag vill syssla med! Att vara på kattutställning idag var verkligen hur kul som helst, och tiden bara rusade förbi!


Båda mina damer var jätteduktiga! Hade väl aldrig trott att de skulle sköta sig så fint och vara så lugna som de faktiskt var. Poqita blev ex1, vilket betyder bäst i sin grupp. Liña blev ex2, alltså andra bästa i sin grupp. Vi kom inte vidare till panelen, men det behöver vi heller inte göra såhär första gången, jag ÄR SÅ nöjd med det som blev!


Sylvia, Poqitas uppfödare var där och hjälpte mig med båda katterna, och det är jag så tacksam över. Nästa utställning verkar bli i Göteborg den 4 december. Sylvia har erbjudit mig att bo hos henne så att vi kan komma :) och det vore ju verkligen kul. Då får jag dessutom träffa Poqitas mamma, pappa och bror så klart det är lockande!!


Nu är vi trötta allihopa efter en spännande dag med massor av nya intryck. Så nu tar vi och gosar ner oss i soffan tillsammans. Jag och mina prinsessor som är så DUKTIGA!


   



Åh så glad jag är! =) Det får ni stå ut med!




Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards