ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 23 oktober 2010

Av Johanna Mokvist - 23 oktober 2010 17:19

Factory outlet var en besvikelse idag! Jag åkte dit för att hitta något till mig, men kom där i från nästan tomhänt! :(


Till Lukas köpte jag en tröja från Moonkids och en lite tjockare tröja från Lingon&blåbär. Passade honom utmärkt!


Nu sitter jag här med ett glas rött, ska snart ta mig bort till Emma innan vi sen ska traska bort till Peter som har inflyttningsfest ikväll. Hoppas på en trevlig kväll!


   


Tjo!!

Av Johanna Mokvist - 23 oktober 2010 07:25


Hmm, barnloppis... Det låter nästan som att det är en loppis där man kan köpa barn. Men så är inte fallet! :) Nästa fredag kan man, i sandbäckskyrkan handla begagnade barnkläder/leksaker och diverse barntillbehör. Jag ska dit på Torsdag och lämpa av stora papperspåsar med kläder som jag ska sälja. Jag ska också sälja en sacosäck med barbapappa på, samt en mjuk bil i lite större format som man kan leka med. Frågan är, finns det någon som är intresserad av det sistnämda? Så behöver jag inte konka på det! :)


Finns också en polarn o pyret overall i storlek 80.. Jag älskar den, men ska nog sälja den iaf! :( Annars ligger den bara och samlar mer damm på vinden.


Sacosäcken ovan. I alla fall en del av den syns! Den vill jag ha 150 riksdaler för! Nypris: 350kr. 


Någon bild på bilen lyckade jag inte hitta men titta in HÄR så kan ni se två bilar, den gråa bilen är det jag har. Om någon är intresserad av den så säljer jag den för 100 riksadaler.


Overallen orkar jag inte ta kort på, för att se den kika HÄR, den jag har har dock ingen luva men är annars i helt nyskick! Verkligen hur fin som helst. För den vill jag ha 500 riksdaler. Nypris på den är som ni kan se 895 kronor. Lukas hade bara den någon gång då den var för stor för honom.


Skicka en kommentar bara om ni är intresserade!

Av Johanna Mokvist - 23 oktober 2010 07:04


Jisses säger jag bara! Våra två katter, små katter.. Väckte mig i morse vid 6-snåret. De lät precis som att två stora hästar galopperade här inne! De rev och kraffsa i kattlådan, lekte med allt de hittade, busade med min fötter under täcket och gjorde allt det där man inte vill att en katt ska göra på morgonen! Grrrrr. Sur var jag! Lukas vaknade kort där på, så var bara att stiga upp...


Lukas kikar på Bamse, och jag dricker en kopp kaffe. Vid 11 ska jag ta bussen till Vingåker och Factory outlet. Gäller att hålla sig i från alla polarn o pyret kläder nu när det finns en liten Svea som man kan handla små söta kläder till....


Ikväll ska jag svira om till partyhumöret och vara på topp.. Hoppas jag!




 



Fortsätt sova gott ni som sover!

Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards