ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 12 oktober 2010

Gos

Av Johanna Mokvist - 12 oktober 2010 09:57

Liña hjälper mig med inlämningsuppgiften!


   

Av Johanna Mokvist - 12 oktober 2010 09:22

God Morgon alla!


Idag var det morgon tidigt.. Lite för tidigt för min smak i vilket fall. Klockan 5.20 "ringde klockan" - Herr Lukas med andra ord. Tror nästan jag slumrade lite i soffan sen tillsammans med Lukas liggandes raklång på mig, så är ganska pigg i vilket fall. Nu är pojken i familjen på dagis, själv ska jag jobba lite på en inlämningsuppgift som jag har i religion. Sen blir det skola fram till kl 4.


Ikväll ska jag på mitt första föräldramöte. Var det inte nyss man var liten och var orolig när ens mamma gick på föräldramöte? :) Som jag ofta säger, tiden går så fort. Lukas ska vara med "Mimma" under tiden. Gissar på att han kommer bli överlycklig att få vara med henne.


Nu ska jag dricka en Vitamindryck, det står på baksidan att det är samma effekt som att "käka unga män".. Anatar att de menar att de är pigga! ;) Spännande!


Lilla herren vill ha jordgubbsslyt på sin gröt!


   

Vill hellre åka bil till dagis!


Hörs! 

Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards