ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Johanna Mokvist - 14 oktober 2010 18:52


Snart är det dags för lite Robinsson. Jag tycker fortfarande att det är kostigt att det sänds på en Torsdag!? Ska inte det visas på typ Lördagar?


Jag har i vilket fall, eller vi har köpt vin. Ni vet det där vinet som de alltid pratar om på reklamen. Gosa heter det. Ska bli smarrigt att prova något nytt- det är visst rött!


M hade kommit hem välbehållen inatt också. Vi väckte honom i morse trots att han kom hem sent. Lukas var ivrig över att träffa sin pappa. Sen hade M sagt till mig för ett par dagar sedan att han hade köpt en present till mig. Så i morse lät det såhär:


Jag: "När ska jag få min present?"  

M: Det är konstigt, bara för att man lämnar den här staden så blir det helt plötligt alla andras födelsedag!


Haha, då skrattade jag! Kanske inte låter så roligt, det var ju i kombinationen med hans min, ton osv..


Nej, lite vin på det här och sen se hur det går för grabbarna inne på toaletten som pottränar! Lukas alltså :) M är förhoppningsvis rumsren.




Hoppas Ni får en mysig kväll!


Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards