ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av Johanna Mokvist - 17 oktober 2010 10:27

Jag fick visst sovmorgon idag med.... :) Vaknade av mig själv klockan TIO! Det var ju snällt av M må jag säga. Pojkarna är i badhuset i dag igen tror jag, alla badkläder är borta i vilket fall..


Igår eftermiddag var jag och Lukas hemma hos min mamma en stund medan M lekte med sin radiostyrda bil tillsammans med Poyan och Marcus. Sen for vi alla till Poyan och Malin och käkade pizza. Barnen lekte otroligt bra igår, bästa lektillfället någonsin tror jag. Kul!


Nu ska jag snart ställa mig och skala potatis, ska nog fixa i ording lite potatismos. I eftermiddag ska vi åka ut till Lukas farmor och farfar och fika lite. Senare ikväll ska jag träna, och det BEHÖVS!


 

Så här kan det se ut när Lukas leker med morbror Alexanders alla leksaker... ;) 

Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards