ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 16 oktober 2010

<3

Av Johanna Mokvist - 16 oktober 2010 22:14

Finaste Liña med sin mamma Pajen. Här endast 6 veckor. Underbar bild!!


(bilden är lånad från *S Vrethagen´s) 

Av Johanna Mokvist - 16 oktober 2010 11:40

I snitt är det omkring 100 personer som läser min blogg per dag, ibland fler och ibland färre! SÅ... Vilka är ni?


Jag är nyfiken, för det är inte så många som lämnar spår efter sig!


 

Av Johanna Mokvist - 16 oktober 2010 09:56

 


Har ni sett ett så mysigt sommarkort på Lukas och alla hans 4 kusiner. Alla pojkar såklart.. Vad hände med små söta flickor i släkten? :P Min lilla gosherre är i vilket fall fasligt söt på den här bilden tycker jag!


Från vänster: Elias 8 år, Isak 11 år, Lukas då 1½ år, Erik 11 år och äldsta Robin 13 år!


Kusinerna på pappa M´s sida. Från min sida har han inga kusiner, men  man kan ju hoppas att det kommer i framtiden!

Av Johanna Mokvist - 16 oktober 2010 09:42


Jag skrev ju i går att jag skulle vakna tidigt idag!

Dock fick jag inte vakna av mig själv och vara pigg.. M öppnade dörren in till sovrummet vid kl 8 och frågade om vi skulle åka till badhuset, på stört ungefär. Eh, nej! Det sköna med just helgen är att man FÅR sova EN dag tills man vill, och inte stressa med frukost och allt som kommer där till.. Suck! Visst, klockan 8 är ju ganska sent, men inte så sent som jag vill! :)


Det där med vin förresten är underskattat. Det är ju asgott på en fredagkväll fast man inte festar! Jag har aldrig varit sådär jätte mycket för rött vin, men det är ju faktiskt riktigt gott!


Nu har pojkarna fått åka iväg själva till badet, så det blev inget hoppis & skuttis idag! Jag ska städa lite här hemma, och ta det lugnt, har så fasligt ont på ena sidan av ryggen. Jag ska helt enkelt bara ha en sådan där skön hemmadag och se ut som ett spöke hela dagen! GUD så skönt!


 


 

Den här lilla herren förstår ni, är full av spex.. Vet inte riktigt vad han har för stil när han springer här! :) Med skorna inne och allt!


 

"Hejdå Mamma, nu drar vi till badet"


Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards